Uživatelský manuál » E-shop » Objednávky » Typické situace » Výměna položky - odesláno, zaplaceno (normální faktura)

Výměna položky - odesláno, zaplaceno (normální faktura)

Normální Faktura vystavena

  1. Normální Faktura vystavena
  2. Změnit stav objednávky na „vyřizováno“  („upravit objednávku“ -> záložka  „Základní“)
  3. Přidat položku
  4. Vracenou položku označit a vrátit na sklad
  5. Vystavit další normální fakturu
  6. Editovat druhou Normální fakturu, v „Položkách“ smazat všechny položky kromě nově přidané.  Můžu se také rozhodnout jestli nechám dopravu nebo ne (dle situace).
  7. Do políčka „Již zaplaceno“ uvést částku z vystaveného Opravného dokladu za vrácené zboží
  8. Stále u druhé normální faktury na záložce „Základní“ nechat návaznost na číslo opravného dokladu. Číslo původní normální faktury z tohoto políčka smazat.
  9. Na základě druhé normální faktury zaplatit přeplatek, variabilní číslo platby číslo druhé normální faktury. (na vytištěné faktuře ručně škrtnout slovíčko „zálohovou“)
  10. Editovat Opravný doklad a druhou normální fakturu. Změnit stav na zaplaceno a do obou uvést datum vrácení peněz zákazníkovi.