Pošta » Nastavení pošty » Nastavení filtrů v Gmailu

Nastavení filtrů v Gmailu

Občas se stane, že automaticky generované emaily (například z Vaší aplikace) jsou Gmailem vyhodnoceny jako spam. Neobjevují se tak v přijaté poště.

Řešení je tu jedno složité a druhé prosté. Můžeme společně nastavit vaši doménu tak, aby obsahovala speciální direktivy (SPF, DKIM), a nebo můžete sami ve svém Gmailu nastavit pravidlo, které vyjme doménu z kontroly.

K vytvoření pravidla postupujte podle následujících obrázků:

1. Otevřeme email, umístěný do spamu

Dále přes nabídku Další > Filtrovat podobné zprávy.

1

2. Každé pravidlo má identifikační část

Zde máme již předvyplněného odesílatele, kterého chceme oprostit od kontroly. Pokračujeme dole odkazem Vytvořit filtr z tohoto vyhledávání.

2

3. Zde je akční část pravidla (co dělat se zprávami, vyhovujícími předchozí identifikaci)

Zaškrtneme Nikdy neposílat do složky Spam. Dále zaškrtneme Použít filtr také na XY odpovídajících konverzací. Po kliknutí na Vytvořit filtr je vše hotovo a již nikdy se zpráva od zvoleného odesílatele nepošle do spamu.

3

 

Jak je vidět, nastavení filtrů skýtá mnoho možností a je jen na Vás, jak si svou schránku vylepšíte.