Vrácení zboží - odesláno, placeno (normální faktura)
Vrácení jedné položky/několika položek z nákupu
- Označit položku(y), vrátit na sklad. V případě vrácení více položek ozačit všechny položky najednou a pak kliknout na „označené vrátit a vystavit dobropis“
- Vytisknout opravný doklad
- Zaplatit přeplatek zákazníkovi na účet, variabilní symbol je číslo opravného dokladu
- Editovat Dobropis, záložka „Základní“ -> změnit na uhrazeno + uvést datum uhrazení
Vrácení celé objednávky (Storno)
- Stornovat objednávku
- Vrátit peníze zákazníkovi, variabilní symbol platby je číslo opravného dokladu
- U opravného dokladu nastavit stav platby „uhrazeno“ a datum zaplacení
NESTORNOVAT OBJEDNÁVKY, U KTERÝCH JIŽ BYLY NĚJAKÉ POLOŽKY VRÁCENY NA SKLAD – vrácená položka bude znovu vrácena na sklad -> dojde k chybě ve skladech.
V případě potřeby stornovat takovouto objednávku je nutno ručně opravit stav skladu a případně upravit položky na nově vygenerovaném opravném dokladu. Toto bude předmětem dalšího vývoje.